2015. augusztus 16., vasárnap

Incipit prologus

Tádám.Íme kész is van a prológus :D Jó olvasást és hagyatok magatok után nyomott. ;)

By:Amas xoxo
- - - - - - - - -  - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




A nevem Amas Hopeless és az életem egy végzetes éjszaka után teljesen tönkre ment.Kezdjük a történetünk elején:


-Amy gyere már elkésünk ! - háborgott barátnőm az ajtó másik oldalán.
-Nyugi  Nia nem késünk el ! -ordítottam vissza.
Kimásztam a meleg vízből és magam köré csavartam egy törülközöt.Az alakos tükörben végig néztem magamon.Hullámos,hátig leérő hajam most vizesen tapadt napbarnított bőrömhöz. A szemem alatt egyetlen karika  sem volt,mégis fáradt voltam.Nagyon nem volt kedvem erre a bulira menni,de hát Niának nem tudtam nemet mondani.Csak  Niának ?!
Senkinek se tudok nemet mondani.Ez az én nagy hibám.
-Amy a jó ég meg áld,ha nem jössz  ki abból a fürdőből !
Sóhajtottam és kitártam a barna,tölgyfából készült ajtót.Nia  vörös combközépig érő , testhez  simuló ruhát vett fel ami fantasztikusan nézett ki rajta.
-Wow...erre nincsenek szavak... -néztem végig rajta.
Szemforgatással  díjazta dicséretem és maga után húzva a gardrób elé állított.
- Rendben...azt mondtad,hogy nem akarsz túl kihívó ruhát . Ugye?
- Igen . -bólogattam.
- Szóval gondolom ez megfelel ? -húzót a háta mögül ki egy meseszép ruhát.
Pántos volt,kis kövecskékkel és nem simult annyira  az emberre.
-Imádlak . -kaptam ki a kezéből a ruhát.
Bementem  a fürdőbe és a hajamat gyorsan megszárítottam,hogy ne vizezzem össze a ruhát.Fel kaptam magamra és megnéztem a tükörbe.Ilyet se hallani tőlem,de tetszett a látvány.
-Megcsinálod a hajam Nia ? -nyitottam ki az ajtót.
-Ja már ha te is megcsinálod az enyém  .  -ültetett le smink asztalom elé.
A hajam tökéletesen begöndöritette és ,  - mint mondják   elképesztő füstös sminket csinált a kék szememhez .
-Na most te jössz.... - álltam fel.
Nagy nehezen,de sikerült egy sminket csináljak neki ami passzolt hozzá.A hajat neki is begöndörítettem.
-         - Woálá . – tapsoltam ketött.
-        -  Köszi . – vigyorgott.
-         - Na indulunk csajok ? – jött be Nia bátyja .
-          -Persze .-bológattunk és indultunk is.
Kint kicsit még hideg volt,de nem annyira,hogy  megfagyjunk.


 A party helyen kidőlt emberek,törött  piás üvegek, és félig el szívott csikkek voltak.Ja ez is egy jó buli kezdete , gondoltam magamba.

- Mit kértek csajok ? –kérdezte Nick – Nia báttyja - .
- Wiskeyt . – kiáltottuk túl a zenét.
- Nem lesz ez nektek sok már az elején ? –vonta fel szemöldökét.
-Jajj Nick ne legyél már gyerekes . Te is mindig iszol ha buliba jössz , úgy hogy menjél és kérjél nekünk wiskeyt . –bökte meg báttyját barátnőm .
Nick fel emelt kezekkel ment el az italokért . Megfogtam Nia kezét és a parkett közepe felé kezdtem el  húzni . A kedvenc számunkra táncolni kezdtünk . Volt , hogy a seggemre csaptak , de mire megfordultam hűlt helye volt az elkövetőnek .
Nick is vissza ért az italokkal . El vettem tőle és gyorsan le húztam . Égető érzés volt a torkomnak , de most ez zavart  a legkevésbé .
-          Amy megyünk le ülünk jössz te is ? – fogta meg a karom Nia mire a fejem megráztam .
Elindultam egy kis piáért , mert még mindig voltak kétségeim ,hogy itt maradjak.
-Hello cica mit kérsz ? – kérdezte a pultos mikor leültem egy székre .
-Egy  üveg Jack Daniels . –mosolyogtam rá .
-Máris hozom . –kacsintott.
Míg vártam az italom körül néztem . Mindenhol részeg fiatalok,csókolozó párok.
-Parancsolj . –tette elém az italom .
Válaszul rá mosolyogtam és meghúztam az üveg tartalmát.
A pia kezdett a fejembe szállni ami táncolásra késztetett.Elindultam a táncparkett felé.Néhányszor majd nem rám borult az ital,de a végén el jutottam a célomhoz.
Rázni kezdtem a csípőm a zene ütemére. Már a lábamon is alig álltam mikor egy dörrenést hallottam.Ilyedten fordultam a hang irányába mikor egy fekete maszkos alak leütött.

Fázok.Reszketek.Pislogtam párat mire kivettem,hogy egy kocsiban ülök.Síkitani nem tudtam bekötötték a szám.Fészkelődtem,ficánkoltam de semmi.
Marták a szememet a könnyek.Ezt nem hiszem el!
Miért?!  Miért pont velem?! Mit tettem?!
-Végre felébredtél.-hallottam meg egy férfi hangját.
Elfordítottam a fejem és egy maszkos fejet láttam meg magam előtt.
Fel vontam a szemöldököm mire el nevette magát.Nem értem vicceset mondtam?
-Ne vágj ilyen képet,mert hamarabb meghalsz mint a többiek.
A vér is megfagyott az erembe.Meg akar ölni?
Mocorogni kezdtem mire egy hatalmas pofont adott nekem.Némán sírva álltam a pofont.Égetett a keze nyoma.
-Kussolj vagy most ölek meg ! –ordított az arcomba.
Le vette a számról a kötést.Egy darabig ültem,de mire megszólalhattam volna el kezdte lehúzni a ruhám így a melleim elé tárultak.Most kellett elfelejtsek melltartót venni,vertem a fejem a falba gondolatban.
Gyúrni kezdte a mellem mire szembe köptem.Nem kellett volna.
A farmerjából elő vett egy pisztolyt és a fejemhez szegezte.
-Ha még egyszer ellen állsz esküszöm golyót repítek a fejedbe ! –sziszegte.
A félelem el uralkodott rajtam.Mit akar velem csinálni ?
A szabad keze lassan a bugyim fele haladt.A szívem a torkomba dobogott,a víz vert le.
Egy rántással eltávolította rólam a falatni darabot és egyszerre két ujját dugta fel nálam.
Fájt.Borzasztóan fájt.Nem tudtam meg állni,hogy ne tegyek semmit ezért közelebb hajoltam és lefejeltem.
Hátratántorodott és lőtt.Pont a mellkasomba.Hörögve köptem a vért.Égetett a golyó a mellkasomba.Eldőltem és néztem a férfit aki kárörvendetesen röhögött rajtam.
-Megtanulod,hogy ne kezdj ki velem.
A szemem kezdett lecsukódni.Kezdtem magam át adni a sötétségnek .
Ez a halál ? Hiszen alig éltem tizennyolc  évet máris meg kell halljak ?
-Nem fogsz meghalni kedvesem .
Lágy női hang volt.A sötétségben voltam,de mégis volt egy parányi fény előttem.
-Akkor ? –suttogtam.
-Kapsz még egy esélyt.Túl becses vagy,hogy fel gyere hozzánk.Találkozol majd egy fiúval aki látni fog téged...
-Várj –szakítottam félbe - . Hogy érted,hogy látni fog? Hiszen nem egy új esélyt kapok ?
-De,de nincs annyi időd,hogy újra kezd az életed más emberben ezért csak a lelked mehet vissza.Nyugodj meg kedvesem hamarosan választ kapsz minden kérdésedre.

Fényesség vesz körül.Olyan mintha feküdnék a végtelenbe.Semmi gond nincsen.

Egy utcán találom magam.Körül nézek és akkor jövök rá,hogy a házunk előtt állunk.Rendőrök minden hol.
-Hölgyem kérem nyugodjon meg...
-Már,hogy nyugodnék meg ?! Meghalt a kislányom !Az egyetlen kicsi drága lányom.

Anya.

-Hamarosan megtaláljuk azt aki megölte,de addig kérem nyugodjon meg vagy elviszik önt.-nyugtatgadta a rendőr  drága egyetlen anyukámat.

Még mindig nem találták meg azt aki megölt?

-Hogy lehetnek maguk ilyen szerencsétlenek?!Míg én szenvedtem maguk  csak nyugtatgatják anyám?Komolyan mondom maguk rosszabbak,mint a TV-ben szereplő emberek. – állok a férfi elé aki tudomást se vesz rólam.

Már,hogy vehetne tudomást hogyha nem is lát? szólalt meg belső énem.
Tényleg nem lát.
Ez nem lehet!Akkor magam kezébe veszem az ügyet.Hamarabb megtalálom a gyilkosom,mint ők!
Ehhez új ’embernek’ kell legyek.
Igen! Már nem lehetek az az Amy Starsk aki voltam.Nem!
Mostantól Amas Hopeless leszek ami annyit jelent Reménytelen Halál .


11 megjegyzés:

  1. Kedves Amas!
    Maga az ötlet érdekes, kíváncsian várom a folytatást, de... (Igen, most jön a fekete leves, nem is én lennék...)
    Hadd hívjam fel a figyelmedet a helyesírási hibákra, amiből volt bőven. Legközelebb, kérlek, jobban figyelj rá, mert eléggé zavaró tud lenni. Ha kell, kérj meg valakit, hogy bétázzon (megosztás előtt javítsa) neked.
    Én személy szerint rengeteget bétáztam már, nagyon szívesen segítek.
    Persze ez a te döntésed, nem erőszak.
    Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Double- G !
      Örülők,hogy tetszik az ötlet ;) :) .
      Köszi és tudom,hogy sok a helyesírási hibám csak néha szarakodik a gépem és nem mutassa a hibákat.
      Hogy is mondjam ... ?
      Nem tudom,hogy kell fel venni egy bétát,mert öszintén szòlva nem vagyok nagyon benne ebbe a dologba.
      Ha megkérlek segìtesz és elfogadod a Béta posztott ?
      Nagyon örülnék a segìtségednek. :)

      Törlés
    2. Természetesen elvállalom, hiszen felajánlottam, és jelenleg nincs is munkám - most fejeztem be egyet.
      Nem bonyolult a dolog, csak annyit kell tennünk, hogy megadom Neked az email címemet (galangela99@gmail.com), Te elküldöd nekem az adott részt, én kijavítom, visszaküldöm, s már fel is rakhatod az oldaladra.

      Törlés
    3. O köszönöm.
      Mihelyst befejeztem az igen hosszù első részt azonnal küldőm is neked.
      Még egyszer köszőnöm,hogy elválaltad és kérlek ne beszélj velem tárgyilagosan,mert elég furán jön ki számomra.


      Puszii Amas xoxo

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia, én msot kezdtem olvasni és nagyon tetszik. Már egyből jóra alapul az egész. Csak így tovább! :* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia köszii nagyon örülök,hogy tetszik és okéé továbbra is igy folytatom :)))

      Törlés
  4. Szia, vár rád egy díj a blogomon c:

    http://mesecukraszda.blogspot.hu/2015/08/dij-2-dijtorpedo-indul-d.html

    VálaszTörlés
  5. Szia, kedves Amas!:D Egy díjat adnék át neked:) Blogom: http://www.iranyabalaton.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok c:
    Amint gép elé kerülök mihamarabb kiteszem :))

    VálaszTörlés
  7. Kedves Amas!
    Szia! :)
    Frenetikusan - fantasztikus a blogod!
    További jó írást!
    szia
    BezTina

    VálaszTörlés